Preskočiť na hlavný obsah

Prečo sú ceny tak nízke oproti kamenným obchodom?

Naša spoločnosť, ktorá prevádzkuje internetový obchod, patrí medzi najväčších predajcov sanitárnej techniky na trhu. Našim cieľom je spokojný zákazník. Cena výrobku, resp. zľava z doporučenej MOC je jedným z predpokladov spokojnosti zákazníka.

Jedná sa o originálne produkty?

Všetky produkty, ktoré máme v ponuke, sú originálne a v najvyššej kvalite.

Čo znamená označenie Autorizovaný predajca?

Termín Autorizovaný predajca znamená, že sme priamym predajcom danej značky. Máte teda stopercentnú istotu, že ide o originálny produkt dodaný priamo od výrobcu. V súčasnej dobe sme priamym predajcom značiek GroheHansgroheRavakJikaFranke, Ideal StandardHansaKludiGelcoPolysan a Sapho.

Za akých podmienok je možné vrátiť tovar?

Ako zákazník máte v súlade s § 1829 nasl. Občianskeho zákonníku právo odstúpiť od zmluvy bez akejkoľvek sankcie a bez uvedenia dôvodu, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Podrobnejšie informácie o postupe nájdete v obchodných podmienkach, ktoré sú dostupné na stránkach www.sanitino.sk.

Koľko stojí doprava?

Spôsob prepravy si volíte v prvom kroku nákupného košíka, kde bude zobrazená tiež konečná cena. Cena za dopravu je generovaná automaticky v závislosti na druhu objednaného tovaru.

Akou prepravnou službou bude tovar doručený?

Pre balíkovú prepravu využívame prepravnú spoločnosť PPL, ktorá je overená a spoľahlivá. Pre paletovú dopravu využíváme prepravnú spoločnosť TOPTRANS, ide opäť o spoľahlivého a overeného partnera.

Budeme vopred telefonicky kontaktovaní vodičom prepravnej služby?

Telefonický kontakt v deň doručenia je štandardnou službou prepravných spoločností, ktoré využíváme. Telefonický kontakt je sprevádzaný sms a e-mailovou správou. Zlyhanie ľudského faktoru u telefonického kontaktu nemôžeme bohužiaľ vylúčiť.

Akým spôsobom nahlásiť prípadnú reklamáciu?

Reklamáciu je nutné nahlásiť včas, resp. ihneď po zistení nedostatku či chyby na výrobku. Neoddeliteľnou súčasťou nahlásenia reklamácie je vyplnený reklamačný list, ktorý nájdete tu, prípadne v obchodných podmienkach/ Zodpovednosť za chyby (nedostatky), reklamácie. Spracovaný reklamačný list zašlite e-mailom na reklamacie@sanitino.sk. Po prijatí a spracovaní reklamácie Vám zašleme potvrdenie o prijatí. Následne budeme riešiť postup odstránenia chyby, výmenu výrobku apod. O ďalšom postupe budete informovaní.

hore